Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Thursday, December 15, 2011

mencari sesuatu ...tapi....semuanya sia - sia..


Salam

tengah jeles sebenarnya sekarang ni...tadi baru pas anta member g airport..mereka mahu berjimba-jimba di medan , indonesia..seronoknya..jap ag mesti ...cak cak..

pastu tunjuk2 kat saya.... *jeles tau*..sedey..=.="..hee..tunggu la da keje nanty, paris pun aku nak pegi!!*azam*

pagi tadi, bangun lambat, tido lepas subuh, kol 8 baru bangun..then, kene hantar mereka pada jam 9 pagi..janji nak jumpa kol 8.10..=.="..

bekejar-kejar..mandi n everythin..kelam - kabut sana sini, tetiba nak kuar, cari kunci bilik..
omg!mana pulak aku letak...cari sane sini..meja, katil, almari..semua aku bongkar..
macam da nak nangis..rasa tadi nampak kat atas katil..

tak puas hati..cari lagi atas katil, dok bongkar sana sini..last-last penat..rasa dok kejap..
dalam proses nak duduk tu, tersentuh poket sendiri..

guess what??!yeeee...kunci bilik yang aku dok mencacai cari dia, dia boley sedap2 je berehat kat dalam poket seluar..

rasa macam........usaha yang sia-sia..bila masa ntah aku amek kunci tu letak kat poket aku..sriyes lupeee...!!

p/s: kalau da lambat tu, jangan kelam kabut sangat meh...:))

4 comments:

Minho said...

Salam..walking sini :) done follow you follow mine too >.< btw nice blog! keep blogging ^^ http://windy-minholicious.blogspot.com/

ajashar said...

@Minho

salam..ya ya..done follow you too..:)..

محمد رازيق said...

salam. kalau dah lambat, mesti macam2lupa.. saya memang camtuh.. hehe

ajashar said...

@محمد رازيق

kan!da la lambt, makin lmbt dibuatnyee..haha..

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™