Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, January 2, 2012

ade masa, kita tak akan jadi diri sendiri..

masuk entri ni, da doplas kali aku tulis-delete-tekan pangkah, tulis-delete-tekan pangkah..tak tahu nak merepek apa. hee..padahal tak stady lagi..bosan..rasa macam nak cepatan mahu abes, mahu cepatan kahwin...

tapi , hari tu, taim story mory ngan dr nasir ( penggawa- ketua felo-tauke besar kolej kediaman aku)..tiba-tiba sahaja, aku macam..(eh!nak sambung master laaa...)...pastu, tiba-tiba pulak , cik raz ( penolong penggawa kolej kediaman aku), ajak sambung kat korea..oke, nampak di situ, aku makin teruja dengar kata nak sambung kat korea..
 
tapi pulak..
tunang aku ni, aku nak simpan kat mana?at the end, aku masih tak tahu lagi..nak sambung master , or keje dan terus kawin..masih dalam dilemma lagi..

oke then, bebalik pada tajuk..aiseh, aku tak start pun lagi, baru mukadimah ni..chapter satu pun tak masuk lagi..hee..maksud aku , tajuk asal perbincangan kita..eh!kita?lantak ....tehee..tak, aku jas nak bagitahu je , aku konpius nak kawen atau nak sambung master..

hari tu, aku pegi perliss...aku da bagitahu kan..kat entri ni..nak pergi perlis..:)

malam nak bertolak , en tunang awal-awal pesan, bangun awal..sampai subuh-subuh..op coz la, aku tido-tido ayam..takut tak bangun..bimbang tak bangun..well..en tunang nak datang ambil aku , bersama-sama bakal mak + ayah mertua aku....

cuba  ekau teka, my tunang datang kol bape..teka la..aku paksa nih..eceh ceh,,nyampah nye...tak payah la teka..salah!! my tunang datang kol 12 tengah hari..=.="..sampai penang ni kol 10++ , pahtu, dok sesat..adeii..
hee..tapi aku malas nk cakap banyak sebb aku pun sesat nak cari chow rasta pahtu..sedey...=(

then, aku pun sampai la ke perlis..

aku cuba untuk menjadi diri sendiri..sumpah aku cuba..
tapi tak pandai...=.="

aku macam jadi muslimah sejati yang pendiam..oh, sungguh ayu..
tapi nampak macam sombong pulak..aku hanya tersenyum sipu, sambil tersengih-sengih..
oh, *malu*..

kena berubah!!mana boley..kang da kahwin, tetiba aku huhahhuha,pung pang pung pang..<----bercakap..
terkezut lak depa..heehe


p/s: tak sengaja untuk tak jadi diri sendiri..1st time nih , jumpa sedara mara di pihak sana..* malu *...
oke, lap u guys..

babai..

2 comments:

nafisah nasir said...

fikir la jalan terbaik... utk masa depan... istikarah, mohon petunjukNYA... =D

buat master gtau sy ye... nk kawen pun kena gtau... TAPI gtau la awl cket... nk beli tiket flight, takot mahal.. tpksa la akak tlg byrkan nanti kih3

ajashar said...

@nafisah nasir

insyallah..akan buat solat istikarah..

doa yang terbaik ye,untuk kita semua..

baik..haha..

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™