Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Thursday, January 5, 2012

dunia dunia..kecik nye engkau..:))

kini gemilang itu semakin pasti ku gengammmmm...gemilang suaraaaa.....keyakinan kiannnn dalammmm....
feeling2 like gemilang gitu..salam guys...

korang penah rasa tak sebenarnya dunia ni, alaa..kecik sangat..betul tak..tak penah? oke oke, salah soalan , korang penah tak kenal orang ni, aleh aleh eh! si dia tu besfriend sepupu ko..tak penah jugak..?da lah..aku cakap dengan orang yang penah jee...

cth situasi..::

abon: ni la awek aku, canteek kannn...
patimah:eh?! macam kenal la doh awek ko, kat mana ntah aku tengok..eh, macam kenal..kat mane ea..aduh..nama dia sapa?<------emo gila patimah ni..
abon:saripah

selepas sebulan

rizal: weh, patimah , lama tak jumpa..hee..cantik ko sekarang
patimah: hee..malu doh!..ape cite ko?
rizal: aku da clash dengan awek aku..kan aku ada cita, ada laki lain usha dia kan, dia da kapel sekarang..
patimah: seriyes?wait!sape nama awek ko?sarip dol kan?
rizal: otak ko,!saripah la..
patimah: haa!ko jangan cakap ngan aku, nama pkwa terkini dia abon
rizal: yup, erk?ko kenal ke..

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

cerita ni , aku alami sendiri , tapi..nama, situasi tu aku ubah lee sedikit..tehee..tapi..!!aku taim tu , tercengangg, mulut-terngaga-sangat-besar...sebab!abon tu rapat kot dengan aku..si rizal pun rapat ..selalu gak cite-cite masalah dia dengan aku..aku macam..aduh!!acammane nih..si abon ni yang rampas usha si awek rizal..so, aku diam aje..tehee..perlu kee i buat sesuatu..mengeruhkan keadaan adelaa..

oke, at dat time, aku terus dengan lajunya perasan..oh em ji,,dunia ni kecik je kan..alaarh, banyak je kan..korang mesti selalu jumpa situasi sebegini rupa..kan kan kan...seee... i told yuu.. dunia ni kecik jee..:))

oke, mahu uat revision..babai..

p/s: release tension tulis blog, sonok jugak..

2 comments:

nafisah nasir said...

kecik gak dunia... da ukur td heee =D pkara biasa la tu... kt mana2 pun ramai ja yg buat mcm tu... rasa kacak gilak hahaha

ajashar said...

Yalah kan..tapi sik paham, kenak rasa cam kacak gilak?sik paham...

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™