Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, January 4, 2012

blurrpp...kenyaang sangat..!teheee..


aip, salam semuaaa..gembiranya hatiku ini, andai da abes paper..=.="..tunggun 12 hb daa..tau tak, tau tak..mesti tak kan..kalau aku tanya je, tapi tak nak bagitau boley?tu diaa..try la, lau nak kena cepuk yee..sory sory..hee..alhamdullillah, tadi da lepas dua paper...Psa dan Mc..
kalau aku cakap senang boley?belagak la pulak kan..iye ye je ...ada susah ada senang..bila orang tanya , senang tak, aku jawab, okeh, sambey tersenyum girang (^__________________________^)...kau tak tahu , hati aku menangis lagu pilu oh sedih menikam kalbu..hado lagu tu?tak ada...aku reka jaa..anyways, da berlalu da pun...kalau aku menangis air mata darah sekalipun, tidak ada apa-apa yang boleh aku lakukan..oh..sadiss kau!

benci la..dah, stop..tak moh cita da pasal paper tadi, oke..oke ajeee...now atau dalam bahasa malaysia sekarang, aku nak cerita pasal..makan...tehee..kau tak nampak tajuk utama entri ini..yes, betapa aku menyatakan dengan taksub dan bangga kekenyangan kau..silap ber....ber apa ek..alaa, pas kenyang tuh, ade bunyik..aduh, lupa plak..hahahah...

tadi , pas exam petang yang sepatutnya habis kol 5.15 pm tapi abis jam 6.00 pm disebabkan kehilangan 1 paper soalan MC yang kononnya telah hilang tak dijumpai..carik punya carik punya carik, adee jeee..adei..sian tau perut i , lapa..munyik munyik lagu dangdut lagi..

so, aku dan member ku, pegi la tepi-tepi Qb , tuk membeli belah sambil makan...saya makan laksa + 2 ketul ayam..cukup cukup la tuh..kang maken gems..sapa nak jawab..+.+..tu je nak bagitahu..hee..

babai..

p/s: laksa tadi sangat sedap!kedai ujung sekali kt Qb..kedai?lori lah..hahaha..


No comments:

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™