Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday, January 8, 2012

when the time comes, your love will come

salam

entah ek, aku rasa macam bersyukur sangat..dulu, aku sorang-sorang aje..ayah dan mak , ada 10 orang anak yang perlu diurus, di atur..jadi, tak nak aku menyusahkan mereka..lumrah manusia, sapa yang tak nak disayangi, dicintai..honestly, selepas , aku dan nizam ( bukan nama sebenar ) berpisah, aku tak ade hala tuju..sayang sangat kat dia..bila aku dapat tahu, dia ada perempuan lain, aku benci perempuan tuh..aku tak dapat pujuk hati aku, yang lelaki itu yang patut aku salahkan, aku tak leh terima kenyataan hubungan 3 tahun tu berlalu sia-sia..sampai satu tahap, aku terduduk..meraung , menangis keseorangan..

sekarang, bila aku mampu tersenyum, bahagia memiliki pasangan yang sangat mencintai aku, membahagiakan aku..hey, aku da maken gemuk kan, bahagia punye pasal..tehee.. bila aku baca balik pasal bende ni , yang pernah aku suarakan di sini, di blog yang sama..kisah lalu

then, you knoe, you dont have to wait for love.. when the time comes, your love will come..
aku pegang kata-kata ni..dan hari ni, aku bahagia, dan quote ni, buat aku tersenyum..:).. 

tapi , sapa - sapa yang kat luar sane, yang belum jumpe mr right-buat ati-cinta kasih korang kena ingat, kawan-kawan kan ada...:)...A friend is someone who knows all about you and still loves you.



p/s: for him, i love you..(^____^)

3 comments:

محمد رازيق said...

semoga berbahagia ajar.. hehe.. bila jodoh tiba, inshaallah... free2, jmput sinngah blog, jmput bc HUKUM MANDATORI??

moonera moon said...

then, you knoe, you dont have to wait for love.. when the time comes, your love will come..

Macam pernah kudengar ayat ini.. tapi di mana yaa.. huhuhu... :D

ajashar said...

moon : hahahha.. kata2 dari budak gojes ..baik , lemah lembut, sopan santun punye kawan , hahahah....^____________^ ..

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™