Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, January 16, 2012

bf vs bff

salam
 
 

 bf ( boyfriend-buah hati pengarang jantung-cinta sejati-rindu dendam asmara) VS bff ( best fiend forever-teman sejati-sahabat dunia akhirat)

mana lagi penting bagi kauorang...?bf atau tunang - suami tak masuk sebab konpom-konpom kene pilih suami kannn! - atau pun bestfriend sehidup semati? it quite taf decision kan?

dulu, aku pun pernah lalui fasa ni..bestfriend aku jatuh cinta dengan lelaki yang aku cintai..pity her, since dari sekolah menengah..sampai matriks..as bff , aku patut jangan layan si dia..sebab , op coz la hati bff aku sdey, sebab dia pun suka mamat yang sama..guess wat? aku still pilih bf aku..aku ikut perasaan tanpa ikut kata hati..

at the end, menyesal..sadis kan..so, no matter what, u should choose ur bff..they/he/she are/is really precious  ..cinta datang dan pergi, tapi kasih sahabat kekal di hati..


apahal gua feeling lebih-lebih hari ni?apa lagi, cita korea la..lie to me..- tapi cita ni , dia korbankan cinta demi adik.tipikal korea kann...:)



p/s: moral of the story: choose wisely, n sayangi la kawan-kawan anda setiap hari..tehee..



Photobucket

2 comments:

Anonymous said...

bf-xsemesti nya akan jd pasangan kita..

bff-satu saat dorg akan tinggalkan kita juga sbb masing2 akan ada pasangan n kehidupan masing2..

ajashar said...

@ezad amir

betul2...stuju..:)

tapi bff even da kawen pun ley mintak tolong, cite problem , bla bla bla ...

lau bf xtentu sah lagi..lau da break konpom la xde..

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™