Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Thursday, December 15, 2011

um, tak tahu nk react camna ni..?


Salam

hum..minggu ni, aku nak pegi perlis..yeeaah..gaye macam tak pernah pergi..=.=''!!!

tapi , yang sangat mengusarkan hati aku ni ialah..

aku tak tahu la nak buat lagu mana...sebab , aku kena pergi kenduri kawen sepupu tunang aku..dann!!
kena tidur sane semalam..

aku nak pakai baju apa?seluar apa?nak react macam mana?nak kai ju kurung ja ka?diam2 je ke?atau bising2 ..nak jadik diri sendiri ke?atau kene jadi baik..ok, kantoi aku ni jahat..=.="

arggghh...tension...


* takut diorang tak suka aku...

p/s: berdebar macam hari pertama dia bawak aku jumpa family dia..


2 comments:

Hanys Najib said...

jadi diri sendiri! tapi janganlah tunjuk negative side ye..hehe

ajashar said...

@h A n Y S

waah,,kak hanis..:))..

tu la..mahu menjadi diri sendiri..

tapi , takot over pulak..hahaha..

+vee....:))

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™