Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, December 3, 2011

~ misteri jalan lamaaa...misteri gilee...haha~


Lusa semalam member aku ajak tngok wayang semalam..erk, maksudnye pada hari khamis, member aku ajak tengok wayang hari jumaat...mula-mula mereka-mereka telah mendecide untuk tengok cerita "twilight"...aku memang la tak layan..therefore, me + my rumet tuka plan .. 3 of us tengok cerita twilight, aku + mas tengok Misterii jalan lamaa...ombak rindu?ommmmm...tak moh!

niat aku ikhlas , nak tolong aflin, sebab cite ni dia yang buat..aduh.. aku malas nak puji diri sendiri, betapa perihatin nya aku menolong bangsa melayu untuk terus maju..hee..(o_O)

bdw, at the end, kawan2 mas , 3 orang pun nk join sekali..maka , sesungguhnya kami 5 orang masuk la wayang cerita ituu..

aku dan mas , dok bahagian hujung, 2 seat sahaja..

memandangkan mas ni agak penakut, oh, dia penakut tegar, aku menjadi heroin la untuk cerita wat so ever, lau tetiba hantu muncul..


cerita ni pelakon da best da, aflin shauki, que haidar, hans haizac ( tak tahu eja ), liyana jasmay, etc..tapi ...cerita ni..(o_O)!!


walaupun berjaya mebuatkan aku tak tido, tapi cerita ini telah membuatkan reputasi keperempuan keayuan hilang begitu sahaja..sebab aku memang gelak gila la..guling-guling wa cakap lu..

noo!!bukan cerita ni kelakar beb..genre dia adventure + action + misteriii.... tapi jalan cerita dan wat so ever sume kelakar...

u oll patut tengok scene que haidar pakai baju pahlawan..erk,..tak tahu la..tapi sumpah , kelakar..

oh, cerita ni mngenai orang bunian..pirate of carribean, kapal merong mahawangsa pun ada..dan kasih sayang adik beradik..:)...

P/s: tengook la kalau berani..berani habiskan duit..^^


No comments:

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™