Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, December 6, 2011

masa itu kadang -kdang kejam..


kadang-kadang masa berlalu begitu pantas..lajuuuu , selaju helikopter, sepantas kilat..tapi yang paling tak best, masa itu tak ley datang boley..boley?op koz tak la kan..

even semua manusia tahu benda ni, basic kot..ada sesape tak tahu..meh , aku cakap LOL la ko ni..
oh, LOL tu , pada sesetengah orang, ia bermaksud lots of love..macam gud gud jee..sweet..!
tapi bagi aku , LOL itu adalah singkatan bagi bahLOL..oke, sudah cukup merepek di sini..

sambung balik..even semua manusia tahu benda ni, still tak nak berubah kan..:).. still nak tangguh2 kan keje, tengok tv, hapted blog..heee..

perasan tak, bila kita berlaku peralihan usaha yang sangat ketara, maksud aku, bila ko da 13 tahun, ko da masuk sekolah menengah, da tak bolah macam budak-budak..perangai kita mesti berubah kan..dah tu, konpom kawan pun akan berubah..
kadang-kadang aku kesal..setiap peralihan usia yang aku lalui, sekolah rendah--> sekolah menengah --> matrikulasi --> universiti ---> latihan praktikal , setiap kali itu la , aku akan mendapat kawan baru..konpom la kan..korang pun sama kan..

nooOO!!bukan aku kesalkan sebab dapat kawan baru, tapi,, aku kesal dengan sikap aku, yang kerap melupakan kawan2 lama, sedangkan mereka pun lupakan aku..hehe adalah kawan yang sangat rapat ketika itu..

bukan kerap la..kadang-kadang , aku alpa..alpa dengan cara hidup sekarang, alpa dengan kebiasaan yang harus aku tempuhi setiap hari..
tapi guys!i love u oll so much..

aku tak pernah lupa korang..seriyes..ada manusia yang meluahkan pendapat, " manusia ni, bila ada masalah, baru cari kawan lama.."

tak lah ! kalau saya tetiba cari awak, bukan sebab saya ada udang di sebalik mee..tak..walaupun memang kadan-kadang ada sesuatu yang menjadi penyebab saya mencari awak, tapi, mesti awak tak perasan, semua tu adalah jalan takdir yang memastikan saya akan mencari awak ..~argghh....apa gua merepek kerepek ni!!

yang penting, guys!!jangan lupa, setiap yang berlaku ada hikmahnya..

buat sahabat-sahabat saya yang berada di luar sana~~thankz korang..semoga bahagia..Allah saja yang boley membalas jasa baik anda-anda semua..

sob2..saya rindu setiap kenangan kita bersama..tapi, ikatan kita tak cukup kuat, tuk kita bersama selamanya..all the best!!..


bff sek rendah: fatin, ainol asma, k-rol,nrl asyraf,pejal..rindu korang, rindu sik ngan kamek?
bff sek menengah: deejay , luv awak..lame xjumpee!!nisa, dulu kita rapat kan..
bff matrik : sha, mimi dak kiut , along, moksu, iqa, lily ,nisa..tehee..ingat tak group btb..:)..iqa da nk kawen bulan 1..:))

bff u --> ikmar : abg fit, k.cenik, zai, fiza, mizi, salleh, arin, abg syuk,abg aman
         --> girls: aja, ayu, moon, as
         -->mpds: k.ez,mamal,nina, tiqon, ila, k.zu, k.did, liza, mas
         -->dak schl: yani, aisyah,aishah.kk, ateh,fatin,fasya,nini

       

 p/s: aku tetap nak salahkan masa, sebab masa, manusia berubah..:(
         dan sebenarnya, aku rindu ...=.="!
         


© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™