Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, December 5, 2011

Pada yang tak tahu lagi, saya da bertunang,,tahniah kepada saya..:D


draft : 11 august 2011..

saya, dengan rasminya mengumumkan....jeng..jeng..jeng...saya dah BERTUNANG....!!!...

heee..:)...nampak!belom pape da excited...sampai lupe nak bagi salam..-.-"...assalamualaikum eberyone...::)...
saya da tunang..eh!da bagitau ea tadi?hahaha...sori-sori, eksited nih..alaa..!!=.="!!
mesti kau yang tak bertunang lagi tu jeles kan..em!tak ade rasa pape?oke, aku yang over..
oke2..

pada 24 julai 2011...:)..ramai gile orang yang terkezut...yee..sangat ramai..tengok, kau pun terkejut kan..!!em, tak yah korang, aku pun,,bila pikir dengan waras, dalam 3,4 kali jugak la terkezut, tertanya pada diri sendiri, betol ke.??aku da tunang nih!!..

ekceli, perjalanan perkenalan kitorang tak lama..siriyes...bout 7 month..eh!lame ea?tak ada la...bagi aku terlalu singkat..tapi da cukup buat aku sedar, hidup aku hanya untuk dia..oke!muntah sebaldi..siriyes jiwang...=.="

update:

dem!rupanya aku tak post ye , pasal aku tunang..rasa macam dah..hee..:)..

sambung2...

rasa macam lama je kan , 7 bulan tuh..tak lame?fine!!lama atau kejap, tapi ini la dia..(apa yang aku merepek ni..=.=")..

kami kenal akhir bulan 12, bertegur sapa bulan 1..kawan2 , bulan 3 , suka sama suka..eh!dia suka aku dulu,,usha punya usha bulan 3 , baru on..tak lama pun..=.="..bulan 5 decide nak tunang..kan ke kejap je tu..

ekceli, bagi aku, lama atau kejap proses sesuatu perhubungan tu, bukan 1 jaminan tuk kebahagian hubungan tu..betul tak?5 atau 10 tahun bercinta tak semestinya , akan bahagia, berkahwin dan sebagainya..

see...~~!!jodoh ptemuan di tangan tuhan..tak mintak lebih, just mintak u oll, doakan kebahagiaan kami...tenkiu honey!!bye..:)...


oh, gambar..nah..!!~~







malas la nk upload byk2, tenet lembab gilaaa..!!t la , aku masukkan gambar len, kalau rajin..:)


p/s: tunang memang seronok, tapi nak jaga hubungan tuu,,susah, penuh ranjau duri...~~!!:))





2 comments:

teretereboza said...

ouchhh...u statement dh mcm artis....hehehe

ajashar said...

@teretereboza
hahaha..biasalah..malas nak cakap banyak.kah2x..:))

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™