Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Thursday, December 1, 2011

Abg C…awak jeles ye ngn hubungan cinta kami…



Kring kring..oh silap..tu bunyi tepon yang tak best..* lagu price tag  berkumandang*..tgok 2 en tunang telepon..

So, borak2 , bersuka ria , gelak ketawa..tiba-tiba..

“ mu jadik dok gi mesjid ni..”

Pehal pulak tibe2 en tunang tanya nak g masjid ke tidak..dialek Kelantan pulak tuh..

Sapa ni? Aku tnya…

Eh?sapa ni?silap number ke??

Aku letak!!dem!! cross line lagi..

Celcom selalu menjelesi hubungan kami..tiap kali en tunang aku telepon, mesti cross line..tak pernah tak..bayangkann…kejap2 tunang aku jadik orang Kelantan, hari tu cakap omputih, hari sebelumnya cakap perak pulak...kadang-kadang jadi perempuan pulak..=.=”..

Tapi most of the time, cakap Kelantan..oh ..maksud aku lelaki ye..so, conclusion aku bleh buat, sangat banyak budak lelaki Kelantan di sini yang guna celcom..

Celcom..hentikan la..

Saya malas la nak dengar en tunang saya bebel asyik suruh g report kat celcom..tau tak, dia bab membebel sangat perdana..

p/s:  masa tepon mak + ayah tak de pulak cross line ke hape ke..jaat tau celcom ni..dengki kat en tunang. 
       oh..Abg C tu, Celcom..

No comments:

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™