Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, December 12, 2011

haish!!budak zaman sekarang..


salam

well, tadi aku fbwalking..hee..aku dok usha-usha, tetiba ada 1 bende yang da bjaya mencuri perhatian aku..
Biasalah malaysian, suke share-share benda macam ni..apa orang kata? sharing is caring..oke,so, aku ni caring la kan..

tada!!cuba lihat gambar di bawah..


gila ah kan..kan kan..!!i was just like, omg!wth..apekah ini?? sambey geleng -geleng kepala..

aku memang da sangat tua ke untuk memahami bahasa budak-budak sekarang..atau pengetahuan aku kurang luas..tak ape , tak ape ..aku cuba fikir positif..mungkin silap aku..

dem it!tak boleh..hati aku still nak kutuk bebudak ni..=.="!!

tak yah aku tunjuk orang lain..adik aku, ni blog adek aku ..sendiri! tapi aku still paham jugak lah..

tapi yang kat atas ni..istighfar la banyak-banyak..

buatnye jadi wartawan, menteri ke..abeh la..terbelit-terjelir-tergigit- kita nak myebut n nak faham ..

p/s: bersyukur lahir awal sikit..=.="

2 comments:

محمد رازيق said...

realiti zaman sekarang.. huhu.. nice.. free2, jmput singgah blog sy.. Sakait itu, sakit ini??

ajashar said...

@محمد رازيق

kan..!!da sedap2 bhasa mlayu..di ubah2..penin2..ni da kalah bhs sms..^^

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™