Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, December 3, 2011

"JOIN EYKAMEOW 1ST GIVEAWAY!"



hye girls n guys..

entri kali ni pendek je..sebab aku tengah tak ade mood, sebab ada orang tegur aku maken bulat..=,="..bukan! sebab aku dinasihatkan oleh cik eykameow tuk wat entry yang pendek jee..:D..oke , aku merepek..=.="..

ini merupakan arahan beliau..

3- Buat satu entry pendek bertajuk "JOIN EYKAMEOW 1ST GIVEWAY!" and komen sikit kenapa suka atau tak suka baca blog Gadis Ini Kekwat. Patah perkataan? Sukahati awak lah. No limit. Yang penting, jawapan suka atau tak suka tu. (kalau takde perasaan means tak penah baca lagi lettew. Mesti tersesat dan  lalu Takpe, pun boleh join. Asalkan follow syarat tu dari mula :) Heeee 

ekceli, aku nak join satu apa ek, pertandingan ea?percubaan nasib?atau pape la..yang penting aku kena wat satu entry khas yang menunjukkan betapa fanatiknya , betapa like nye aku pada blog "gadis ini kekwat? "..

cik "eykameow"..awak start bace dari sini..

saya amat-amat mencintai blog kamu kerana..." saya suka kamu"..pang jee..macam les pulak..
memain jee..:)..

saya terjebak membaca blog eykameow setelah tak sengaja terbuka link blog dia daripada blog orang lain..hee..dan saat itu, terus la membaca dan membaca sume entry , sebab sweet sangat..!!sampaikan tak tidor malam tau !!n tak hapted blog..boley pulak saya salahkan eyka ek..

cara penulisan cik eyka sangat mendekati pembaca..eh!maksudnya, macam sambey menaip tu, sambey bercakap..eh!paham tak ...paham kan..mean, bila aja baca blog eykameow, rasa macam eyka tengah bercakap betul2 depan aja..boley gitu?hee..

pastu, eyka sukee sangat cerita pasal cik buibui..comeell...^^..memberi inspirasi tuk saya n en tunang jugak..like banyak - banyak ..

n bonus!eyka sangat comell..so, suke tengok..dari free hair sampay la bertudung..alhamdullillah..n cik eyka sangat sweet bertudung..^^

so, gadis ini kekwat?sebenarnya tak pun..^^..
babai..








2 comments:

Call me, Eyka said...

wuwuwu tak sangka jadi inspirasi utk awk ngn incik tunang awk jugak.. :)

Btw thnks tauuu join! Suka lah baca puji2 pujian dak ni... *kembang jap montot ku ini* HAHAHAHA

eyka nak gtwu nombor bertuah awk ialah 5 tau!
So berdoa la byk2 supaya random.org naikkan nombor awk.. :)
Goodluck dear! n thnks again ^__^

ajashar said...

@eykameow

hahah..ye lar..so,salu2 la lagi cite pasal korang..sweet..^^.

same2..puji ikhlas ni tau..xmen bodek2 ni..waah!!haha..anyways welcome..:)

no 5?noted!!insyallah bertuah..aminn..ngee..
oke, tq! babai..:)

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™