Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, December 7, 2011

awak, nak mintak tolong bolehh...^^

salam

hai semua ...hai peeps..hai silent reader, hai hai bai bai..
hikhik..sukee..

start bulan 12 sampai bulan enam hari tu, aku sibuk praktikal, berubah menjadi wanita bekerjaya .auditor ...abis bulan masa praktikal aku, bulan 7 dan bulan 8, turun pangkat, aku pegi keje part time sebagai cashier..so, memang aku tak ada masa nak hapted blog ni..maap, terbengkalai pulak..

da balik universiti, aku boleh lupa aku ada blog..lagi teruk..!aduyai..tua benor ke aku ni, jumpa secara tak sengaja..haha..

dan, entah macam mana, aku tetiba jee nak start balik buat blog..lagi-lagi da nak start final ni kan..sajee je mood aku datang taim cam ni..jaat woo..

oh, aku da bagitahu, aku da ada jadual stadi, sempena exam ni..haha..sila gelakkan, wa pun tak sangka , wa ada..rumet aku pun gelakkan..naik semangat aku..
anyways, doakan aku ye, berjaya kali ini..mana la tau..tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia , sapa yang tahu..tengok-tengok, berkat amek sabjek bm sem ni, aku siap berperibahasa lagi..ko ado?

eh?aku nak buat cita pasal ape hah?lupa ..!!~~:((

oke, da ingat..perasan tak aku sebenarnnya ada shout mix..mesti korang tak perasan kan, sebab aku sembunyi kan kat belah tepi tu..arr..da perasan?ape lagi, komen la, tinggalkan link blog ke kalau ada, boleh jugak aku baca-baca, gelak-gelak..hehe..

oke, tak perasan lagi?korang memang sengaja kan, cari alasan tak mo tulih-tulih kat situ..jap2..




haaaaa..tak nampak lagi, tak tahu la nak cakap camne..tengok, sorang je hah yang nak tulih2..sedey den..
so, nak mintak tolong...(T_T)..merayyuu ni..haha..
oke, tu sajee..babai...

p/s: thankz for reading..

No comments:

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™