Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Friday, January 28, 2011

susah ropenye jadi lelaki!

MySpace
hello awak,kamu,dia,tuan,puan,datin,dato,cucu, cicit..argghh...sume2 la..ah!salam 1 malaysia..dunia..oh! dah..melalut ok..

tady aku keje macam byase..weyh!!aku xmo keje dah..
nak blaja..nk bpoye2..nak gelak2..nak selambe xnk dtg kelas..nk tido kol 3,4 pagi sebab tgok cite korea ngn rumet..
weyh!aku rindu zaman dolu2...

sila myesal sebab mohon praktikal kt johor..aku soh aku yg myesal..bukan korang..

tadi kan..tadi kan...huuuu...jap! nanges dulu... MySpace

computer ak kne virus..so,sume audit report da ilang!!ulang ag sekali, da ilanggg...waaaaa....weyh!aku xprint lagy wey.....sobx..benci komputer!tibee..hahha..bukan2..benci virus!!

ok!da..cukup intro..wat saket aty jek pikir pasal koje yek..
nak cite pasal kawen!hahah..sekali akak aku xkawen..
nk cite pasal kaweeennnn jek..bole x?xole x?


hee..dang!cakap pasal tajuk!
rupenye kan...baru la aku tahu..susah wey jadi lelaki..tyme nak kawen..
gilee!
cube kau orang bayangkan..sila bayangkan..aku pksa ni!..korang bayangkan ea..belanje kawen..hantaran je da rm10,000..kalau pompuan tu hot skit banyak cikadak, da Rm10,000++..tu baru hantaran..blom ag ko nye blnje kawen ag..argghh...byak ar..meh aku tunjuk secara matematik..


duit hantaran nak bagi pompuan..= rm10,000..
belanje nk makan,kad kawen,baju pngtin = rm 18,000
potograper ag..nk tgkp2 gambo korg = rm2000
nk belanje hntaran 5,7 dulang tu ag..= rm3000

total..rm 33,000...byak kannn..ni baru pakej ekonomi ye kawan2..ulang suara..pakej ekonomi..
kalau kawen ary ni, esok cerai..gileee!
mau xmampus mengucap ko..nak kawen ..punye la byak...

aku tau ni pun..sebab semalam aku g tgok pameran perkahwinan kt plaza angkasa..ahad ni..gaya aku usha, dok tnye sane sini, macam la aku nak kawen..haha!

selama ni aku ingat rm7-8000 je blnje kawen..mak ai..rm20,000 rupenye..oHooi...

sOo..pade lelaki2 kat luar yg pasang angan2 nk kawen tu, g keje dulu!cary duit sendiry!hee.....------------------>  ( ditujukan pada abg aku)


p/s: naseb baik aku pompuan..hahah..:) MySpace

No comments:

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™