Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, January 8, 2011

jOm usha aPe yg ade kt bndung..part 2!!

ello mello..hati aku nga sakit..jiwa aku nga sedih..benci betul bila dah jatuh cinta..jatuh cinta?geli eh!fed up..
boley tak aku cakap aku dah xsuke lelaki..hehe.. ( ayat orang kecewa)..
MySpace
dah2..mengade2..
ok..today is saturday..maka, aku nak cite pasal aku g bandung..eh!ade kene mngena ke?lantak la..hee..
yang 1st entry sal bandung ni...bandung ary ptame.....

28 hb nOvember 2010..
tahun lepas punye cite..heheeh..

pagy!seawal 5 pagi da kena bangun.sebab subuh di sana kol 4.00++..awal kan?.tapi aku bangun lambat gak..ye la..jam kat sane awal 1 jam daripada malaysia ni..oh2!!aku serumet ngan cik mOon tau2..ngee..my lovely moly gorgeous gurl!..
actually g bandung ni, adalah pOgem saujana..(kolej kediaman aku kt Usm)..sOnok la g ngn member2..sume mantan mT jOin, kecuali cik tiQon n cik Nina....mas,liza,ila,k.zu,k.did join sekali..:)
MySpace

ok..pada ary ke2 ni..bangun2 tido je..siap2..kena kumpul jam 8 pagi..pegi makan sarapan....yg sangat nyummy..hehe..kt otel mintra ye..ke mantra?aku pun xhingat ..hahaha...pas tu, kami...menuju ke  tangkupan perahu..atau gunung berapi.tangkupan perahu ni ade kaitan dengan kisah lagenda indonesia -kisah sangkuria..

tempat tu..sangat cantik..sangat menakjubkan..tapi aku gayat..
MySpace
so, xde la excited sangat..hehe..
nak amek gambar pun teragak2..=.="..
hehe..tempat ni besar la jugak..macam biasa..lau g indon ni,,korang kene brsedia ngan orang2 yang akan serbu korang untuk menjual barang...
nak dijadikan cerita..nga kitorg odw ke sini..benty jap kt tpy jalan,ade member nk bli obat..dahtu, u ollz,..orang kat sane,pantang nmpk bus pelancong berenty..depa men masuk je,jual2 barang..then!dyorg jual stoberi ngan ape ntah..lagy 1..beri2 gak..aku sangat truja ngn buah beri lagi satu ..beli la..makan..nyummy gak..aku,pasal makanan sume nyummy..hahaha..

then, kt tangkupan prahu tu pun..ade jual2 buah beri ni gak..tp wane purple..1st aku beli wane merah tau..
aku melantak buah tu abis-abisan..sebab aku rase macam sedap gile..pas jalan2, pOsing2, we ollz nak balik tu, sekali lagi aku dikejar ngan penjual..tau ape depa cakap tatkala nampak buah yang sedang aku melantak makan itu??

" adik..buah ini ngak bagus lagy ni..sudah rosak..buang saja.."...
"yaya, saya orang sini..tau..buah ini udah bau masam.."

cilakak!aku da makan separuh ok!eh!3/4...=.="..
MySpace
aku da ase macam....omg!omg!prOt aku...!!aku melilau cary pk cik tuwe kerepot yang tak berhati prot tu..nak menuntut hak!!xjumpe!
MySpace
pahtu, sapa2 nak jual aku hape2..juz.."talk to the hand ok!!"..
MySpace
last2, aku tnya ngan kitorg nye tOur guide..pak ape ntah nme dye,,siyes lupe..
dye pOn soh buang..=.="..sedey..
aku pun, membuang buah tu di tepi jalan dgn selambe perasan bersalah..=(...

dah!pasny xmO beli buah yg aku xkenal nth hape2 da..
dari situ, kami p makan..makanan....um!bukan makanan padang..tpy makanan ape ek?
tpy yg ni lagi unik..makanan dye berasaskan ikan..
tp, ikan ni we ollz xpnah tgok..bukan aku sorang je tau..
pssst..tapi aku tengok cam ikan pirahna jek..huhu3..
hah!tringt pulak..makanan sunda...
kt wilujeng sumping balibu..area2 nk turun dari tangkupan perahu tu..
sedap!siriyes nyummy!

selesai melantak makan.....g shoOoping lagi..
kali ni,,g kt pasar baru trade cNtre..
macam2 barang ade kat sini..telekung,tudung,baju,jaket,hndbeg,kain2 arggghhh...byak la..,..smrt doe jacket2 kt sini..macam2 jenis..harga ribu riban..but still, after tuka, puluh2 hinggit jek..xsampay seratus pun!
MySpace
5 jam kitorang spend tyme kt sini..tp xcukup!!hahahah...

mule2 aku imagine , tempat macam chow kit road tu..atau macam kt jalan TAR tu..
tp,sebaliknya macam yang kt perlis tu..ape ek?arr..padang besar..lebih kurang la..tp yang kt sini ag bez!bile da shOoping xhingt dunia dah..Cik mOon tu boley pulak hilang..ikot cik Raz shoOping..hahah..
sEe..shoOping merapatkan hubungan dgn sum1 yang korang xpnah bcakap pun..

da sHOoping, g la makan lagi..makanan sunda lagi...
pas makan..shoOping ag..eh!bosan plak..hahah..kt factOry outlet..memandangkan aku da hampir2 kehabisan dwet, maka malam tu juz pOsing2 je kt depan sume factOry outlet kt situ..
hahahah..
naseb la...sape soh kedai kauorang cantek2...

malam tu jugak,Moon ilang lagi..aaissehh..p cari,rupenye, malam tu giliran mOon pulak saket prOt..hahah..
melabur di tempat mahal ok!!hehe
da settle sume..balik oTel!!

esOk nk bjalan lagiii...kt jakarta pulak...
g safari park n shOoping lagi..

dah2..menat nak taip..mOod pun xhade ni..
nunytez...

p/s: pic aku letak kt last part..



No comments:

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™