Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Thursday, January 13, 2011

berbuah2 conversation...haha

di petang yang sunyi...

dia: angah cantik
engkau: eee...
aku: biarlah..budak kecik ni jujur..xpanday menipu..
engkau: eleey...mgade..
dia: biarlah aku cakap angah cantik , aku nak men laptop angah
engkau: hahahahahhahahahhahahahahahahahahahhahaha...
aku:^&$#@$#&^**#@*^$%*(*    <--------- aku mencarut..

p/s: dia = adik aku yg berumo 5 tahun..=.="
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

di bulan puasa...

si A : nyum2...(tgah makan)..

si B : sane la aku puasa..

si A : nah..sedap..

si B : Janganlah!!!!!nanti aku nak!!!!!

aku: hahahahahahahahah...Bongok..


p/s: adik aku...A 5 tahun..B 7 tahun...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

tgah pilih2 barang sekolah...

mak: nah ni A..cantik..( sambey tunjuk beg sekolah barbie)

A: waaaaaaaaaaaaaa...(terus menangis xtentu pasal...)

mak: nape?

A: kamek xnak...kamek dah darjah 6........

aku: LOL!..

p/s: darjah 6 xley kay beb barbie ea?hahah..
A tu adik aku..skrg da f2..
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

p/s: dah..ni je je yg haku ingt...
p/s/s: xde idea nk bwat entry...hahah..

2 comments:

Ana Farhana said...

hye~ meh la dtg blog..anda telah di tag~^^

ajashar said...

hye...da wat da..:)

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™