Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, January 18, 2011

25 random things about Me...

tadi nga aku gedix2 santai jengjalan sane sini...kt blog..ttbe aku di tag pulak..oleh ramai orang..
(ceh padahal 2 org jek..miSs mamal n misS ana )

ni arahan daripada beliau2...

"Once you have been tagged,you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated.

ekceli bende ni da bkurun lame kan2..dyorg bru nak tag aku..ceh..hahah..
ok..let gOoOo...

1. saya ni seorang yang manje..btol x kawan2...xkire pada pompuan o lelaki..but sumtime kt llki i over sket...:D...

2. kadang2 orang silap faham tentang prangai manje saya, then diklasikafikan (amek kau) sebagai seorang yang gedix sungguh!

3. dolu2 saya xsuka makan sardin sebab sardin tu macammm...eeuww...tp sekarang..heee..macam makanan rutin jek..haha...

4. saya lembab nak apal jalan..sya kene sesat dulu baru akan ingat jalan tu sampai bile2..kesimpulannyer, kalau saya tau jalan ke mane2 cthnye qb je, mcd ke, cs ke, maknanye saya penah sesat untuk ke situ..=.='

5. saya  sangat lembab psal kereta..sya hnya kenal kancil sahaja..ulang suara kancil sahaja..haha..kadang2 konpius antara mini cooper n kelisa..hahah..(ingat sya sorg je dlm dunia mcm gini, ade org lain jugak..haha..-----> abg saya )

6. kalau saya suke sesuatu pkara, even sya demam ke, nak pengsan ke, lapa ke, ngntuk tahap cipan ke, saya tetap akan buat, ikut , pergi...

7. saya seorang yang sangat bernasib baik..

8. saya suke tengok wayang..ari2 pegi pun xpe..sO, nak kawen ngn tokey wayang boley?

9. sushi adalah makanan peveret saya..sanggup abes ratusan duit demi sushi..lagi sekali, nak kwen ngn tokey sushi jugak boley...hehehe...

10. saya seorang yang sangat malas mengemas bilik...n itu kelemahan saya..=.="...sebab kalau bilik kemas sikit, saya xingat mana saya letak barang2 saya..hahah..tp, bende lain , saya rajin sikit..hehe..

11. saya seorang yang cepat berubah mengikut keadaan..walaupun sya senyum, tidak bermakna saya gembira..

12. setelah 3 tahun belajar akaun di usm, baru saya sedar,ekceli saya xminat akaun pun..hahaha..boley gitu?

13. sekarang saya nga praktikal as auditor, n saya suke keje ni...:)...tp, tension la...haha..

14. oh!kalau nak tau saya dilahirkan secara songsang...maksudnya, saya lahir dengan keluar kaki dulu..secara normal kepala ye kuar dulu..

15. saya sangat suke berada di korea n berangan2 untuk ke sana lagi..erm..untuk honeymoOn maybe?heheee...

16. saya seorang yang peramah tpi kadang-kadang saya adalh seorang yang pendiam..eh??hahahah

17. adik bradik saya ada 10 orang n saya adalah anak ke 2...saya seorang kakak...

18. saya sangat mudah untuk marah , tpi sangat mudah untuk sejuk...hot n cOld ..:)

19. saya suka wane pink dan biru...comel!

20. saya ada ramai kawan..sampai 1 tahap, sya xtaw nk kuar ngn mane 1 kalau semua ajak saya dalam 1 masa..

21. saya seorang yang mudah untuk ditipu n dibuli..manje!

22. saya juga boros!xley ada banyak duit...mesti habis dengan lajunya tanpa rasa bersalah..

23. oh! saya seorang yang sangat2 takut darah n apa2 yang berkaitan dengan hospital, wad bsalin, wad kemalangan n sewaktu dengannya..saya pernah pengsan lihat darah saya sendiri...=.="

24. saya xboley membohong dengan sengaja sebab ape yang saya bohongkan akan menjadi kenyataan...=.=".

25. akhirnye....yeaahh...last!...sya seorang sangat setia bila saya betul2 jatuh cinta pada seseorang..n orang itu, sya xkan cite kat sesiapa melainkan hanya saya n dia..maksudnye?kalau saya cite pasal llki tu, maknenye sya mngade ok!

bayeeekk.....
 25 orang untuk di tag...

1. miss mOon 
4. mrs as 
6.sapik 
7.zira 
8. deqni 
9. zai 
10.yanty 
11. bobby 
12. nabilah 

dah!serius..xtau nak tag sape..haha..malas.. 

6 comments:

Anonymous said...

kenapa aku kena tag? cis!
hoi, igt aku x geti cam kete? siot! hahaha

ajashar said...

hahahaha...jawab je lah...
mmg xrety pon kan...hahah

Anonymous said...

aja aku cm nk komen setiap 1 yg ko tulis tu!.. hahaha.. yg pasty aku nk kawen ngan tokey sushi dlu!!!!!!!!..

ajashar said...

mamal..hahha...komen je la..
oke..jom kawen ngn tokey sushi..
tp!jgn yg same plak!!hahahah..

Unknown said...

saye pon dah 3 tahun belajar di UPM..akhirnya sy seda sy juge x minat akaun..hahahaha

ajashar said...

hahah..tu la zira..asal la kite ny amek akaun ek..!hahahha...

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™