Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, January 8, 2011

seMalam punye cerita..

semalam......
aku g keje cam byase...:)...kuar kol 7.45..dem!jalan jem..nyampah..
tempat keje aku jauh la jugak dary umah yg aku tinggal..
dlm 30 minit..jauh x?ke dekat?ngee..
xkesah lew..yg penting aku sangat malas untuk men'drive' kereta ke tmpt kerja..
sbb...malas..
dem!aku xtau pe yang aku nak tulis sebenarnya..

pas balik keje semalam, terus siap2..nak g makan..
akak aku yang pemalas masak tu ajak kuar makan..
punye la katak tempurung, aku xtaw rupenye banyak gile kedai makan berhampiran rumah aku..
yela..akak aku asek bawak g makan depan umah tunang dye jek.siriyes bosan n myampah..=.="..
ngee..tp yg beznya, tunang dye akan byar..so aku mmg akan melantak puas2 di situ..

mule2 aku cadang nak makan kedai btul2 sebelah umah aku..aku bru jumpe kedai tu sbb tgahri tu aku ngn senior aku g jumpe client..odw dye bgtaw pasal kedai tu..
punye la bgga nk bagitw akak aku..sebab aku ingat akak aku tak tahu..ceh!dye lagi expert..
MySpace
siap bgtw ag kat mana area budak bomba akan duduk..budak motor..mcm2 budak la..CANCeL..

last2 decide nak makan kat aNgsaNa...odw nk g jem lagi..=.="..asal semalam jem gile ar!! sO, nk lalu kempas..da alang2 nk lalu kempas, decide ag..makan kt kempas je la..
pas aku lalui onak ranjau jem kat situ..blum sampai ag, akak aku yang bengong tu, tetibe kate..

"angah, makan kt hutan bandar la..kt situ pun sedap gak, ade chicken chop..rm5 jek.."

argggghhh!!!aku tengking akak aku..HOI!AKU PENAT LA!JANGAN MEMAIN BOLEH TAK!!?
MySpace

ok..aku tipu..dalam aty je aku ckp..kalau nak kena tampar laju2, aku akan tengking macam tu..=D..
last2 g la hutan bandar yg sptutnya dekat je ngn umah aku, sbb melencong sane sini, jadi jauh..=.="..
da la xde duit..JPA xmasuk lagi!!:((..

ok2..smpay2 Hutan bandar jek, ade kedai makan kat situ..sangat ramai ok..!tp makanan dye sedap..
sume bende yang diletakkan atas meja,( otak2,kacang rebus, jeli kelapa), kitorang sapu habis makan..
niat di hati nak berjimat..
alahai..bab makan, memang xkan berjimat punye..napsu besar btul!

pas tu, akak aku pulak drive..aku menat kan..dye tnye aku.." nak g mane, balik ke g bandar(CS)..??"..
tpy dalam masa btanye tu, dye melencong ke arah bandar..LOL..

da ke sane, ape lagi..enJoy la..huhu3..g tgok cite " THE TOURIST"...
Oo em Ji..OMG!omg!....cite tu memang best sangat..bes gileee...
MySpace
kihkih..sebab aku minat angelina jolie n jOhnny dEpp tuuu...:)..
tp!bez!...^^

paS wayang..g la pasar malam..
u knoe, parking kt CS tu mahal nak mampos.....maka sesungguhnya, we oolz parking la kt tepi2 jalan yang bhampiran...

pas jengjalan kat pasar malam ,dem!kete we ollz disekat?di ape ntah..yang penting, xley nak kuar..=.="..juz ade ruang sikit je...
tp , sebagai pompuan yang mengade2 , mmg aku xnak buat stunt kt situ ok!buat nye tlanggar kete belakang n kete sebelah yang bodoh sekat kete kitorang , naya pulak..

pastu!ade pulak ntah dari ceruk mane ntah, ade pasang karoke..karoke ok!bukan suara artis2..tp suara org perasan artis..ni yang susah bila ada yang perasan suara sedap!
mau muntah biru di situ..
MySpace
even, abg aku yang suara sedap tu pun, xbrani tau, nk karoke depan orang ramai..

tp!dekat2 situ, ade la beberapa mamat yang dok repair kereta..pas sttle, dyorg offer nk kuarkan kete dari situ..tros gatal setuju!

dan .....dapat la kuar, hehe2..dan balik dengan gembira..odw balik, dye msj2 aku..nk g Pd..nek mOto..hOpe kamOo smpy dgn slmt....=)..
tidOo nyenyak..

MySpace

p/s: aku xsuke johor...penang lagi bez!
p/s/s: thankz pada yang tolong kami malam semalam MySpace...

No comments:

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™