Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, January 18, 2011

khurafat...:)...

dang!aku da mule kemaruk nak tulis blog..
sejak2 tu templates la ny...
alOoo..biasa le..bile da de suasana baru.
hikhikz..
ape yg aku merepekz ny??

dah2..
ekceli, nak story pasal aku + khurafat...:)

ari tu aku nga ngade2,manje2 ngan akak aku..ttbe iklan khurafat..dengan serta merta akak aku kata...JOM KHURAFAT...
aku + kak shida..JOM!!!!hehe...
so..siap2 ngan lajunya..walaupun aku baru balik keje...
pegi la ke Cs..cite khurafat kol 9 lebey...

b4 masuk tu, kami decide jalan2 dulu..nak cari Nature republic...:)..
brand ni aku jumpe tyme kat korea dulu...then da di bawa ke malaysia..^^..
setelah beli belah..masuk la wayang...

yang xbestnye, belakang,depan,kiri kanan sume pasangan yang hot bercinta..jeles tau x?
belakang we ollz, ada la pasangan yang mengade2...
yang depan we ollz, overdos ngade2...siap nk kiss2 lagi..nak buat cari otel la der...

tp kan..tpi kan..cite khurafat bez...bagi pendapat aku la..4 bintang boley?hee..walaupun cite dye banyak terkejut2 tapi bagi aku seram la lOL..sebab antu dye real..sebab kalau cam cite antu b4 ni aku bantai gelak jek tgok antu depa..

cite ni , story nye pasal shamsul n liyana( pasangan suami isteri ) yang diganggu oleh hantu...plot cite dye ok jugak..mule2 aku ingatkan hantu arwah pak A.galak tu yang dok ikut2 si sHamsul..rupe2 sebab lain...

tapi!!!ending dye xbez arr...xsukeee....!huhu...at lez biar la si samsul tu insap ke..ape ke..baru pgajaran...:)...
ade tapi lagi...liyana jasmay tu acam xssuai gitu jadi isteri shamsul tu...macam kanak2 ribena lagi la dye...

p/s: kalau tgok ngn awak msty seronok....^^

No comments:

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™