Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, January 25, 2011

asek keje je!bosan!

salam2..

mule2 je aku eksaited nak praktikal...

pahtu ttbe macam malaaaaaaaassss sgt...

rsa nak MC je memanjang..
boley x?

hehehe...


lagi2..1 asigmnet aku wat fully audit report,audit file..segala macam la..eksaited la!!wanita bekerja katekan..
tibe2 dapat komen..direview oley my boss---------------->   (."bad..should improve"...)
waaaa..rasa nak guling2 jatuh tangga..pengsan..xdtg keje seminggu...

hum~!padahal sikit je kesalahan yg aku wat..heee..nak jugak bela diri sendiri tuu..haha!
yupz la..my boss tu..dye ekceli dolu2 keje kat E&Y...tau x?
xtau?laaa..E & Y ni company besar tau..big 4...then, mesti my boss nak keje kitorang bagus kan.,.
maksud nya, lau bad tu, biasa nya average la tu..good...haha,..sedapkan hati..

oh..aku xpenah cite pasal tmpat internship aku ni kan..korang mesty ttnye2.(bajet).hahah..!
aku praktikal kt riZduan johari & co..
company ni wat 4 services..* account,audit,tax,secretary*...
so..aku wat bahgian audit..
mule2, aku x espek aku dapat audit..konon2 akaun la,tax ke..
upenye dpt audit..audit ni sYyokk jugak...ye la..aku investigate korang2 akauntan di luar sana..
arr..terror x aku..kannnn...ngee..
sekali lagi..ye la..wanita bekerjaya..kah2..geli!


dah la..malas nk taip..
pada kengkawan bru thegeh2 nk mohon internship tu..gOodluck!!hahaah..


p/s: kadang2, buat bende yg sama ,bosan kan..!!

4 comments:

Anonymous said...

hey..da jumpa calon blom?? hahah
amy lg xcited nk tahu psl calon2 somi nih..
btw, if u dont mind, jenguk2 lah blog i..baru je buat...miss u la sis!

ajashar said...

hey2...blOoomm...:(...waa..nk tawen!hakhak..
gatal sgt ok!
orait..t akk follow ea..^^
miss u tOo sis..ritu jumpe xsmpt nk plok2 kan..;(

Anonymous said...

tu lah...xsmpat say hi pn kalao xslp...
i pn nak kawennnn..hahahha..
xpe, jgn fikir jgn cari...pasti dtg nnti saat akak tak lansung terfikirkan hal tu...
amalkan surah annur ayat 35... =)

ajashar said...

tau xpe...
juz senyum, tsimpul malu dary jauh jee...
yeaahhh..btol2x..cinta yg xd cary akan dtg ngn sendiry nye..:)..
gtuuu..kann...
insyallah...

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™