Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, January 26, 2011

geli weyh!

amaran!entri ni ade berbaur kecemburuan tahp gunung merapi..ahakZ..

nyampah x buka fb kawan korang pahtu penuh post awek dye je kt wall tu..?
oh!soalan ni tuju untuk pompuan je ea...
cthnye!
awak...
rindu la..
malu...
awak wat saye mnderita rindu kt awak..
alaaa..malu la org bace nanti..

pahtu mesti korang akan rase...wat de hel?!!ek ele minah..lu malu2.pahal nak ngade2 nk fb plak..
geli bodoh bace..xde fon ke hape..
bnde luving2 jiwang banggang ni jgn ar tulih kt fb..
chat fb ade ape?

hihi..eceh..over plak kau orang cemburu ye..
tambah2 plak..wall x-bf ko..
btambah2 cmburu ar...nak block bagai dah..
still gak ko buka fb dye ...guna fb org lain..
haha..eh!bukan aku ok..
yelaa..kengkadang aku buka jugak..
tp , untung nye aku..x-bf aku ni lembab teknologi..
sOo..xde bnde hapted pun kt fb dye..haha..

eh!melalut plak..=.="

aku ekceli xheran lau kau orang nak bkasih sayang..nomel la tu..tp kan!!.........
kengkadang aku siriyes sangat terlalu amat nyampah pada awekz2 yang gaya nye macam xada fon nk msj2 pkwe dye..
eceh, bajet la ko sorang ade pkwe..
alaa..elek je lau nak b'fb..nak syg2..lepak ar..
tp lau yg geli2 pun nak post kt wall, mau muntah ijau kawan2 dye..tmasuk aku..
ini siriyes...!:P

p/s: rasa nk muntah hijau , biru , merahMySpace
pas bace komen2 kau orang b2 yg geli geliman..eh...bukan sengaja nak bace...kuar kt home aku!tau x?

2 comments:

Unknown said...

aku pon kekadang geli gak..huhuhutapi nak wat mcm ne..manusia mmg suke menunjuk2 kelebihan dieorg..huhuhu...so layannnn...ko practikel kat mane eh???

ajashar said...

hahha..tu bukan kelebihan namenye..
jeyesh2!!
haha..aku praktikal kt jb..:)..
audit firm..
audit susah weyyy..tension aku..=.="

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™