Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, January 18, 2011

1st tyme aku serius..

hye2 bye2 ...ellOoo mlysia...hee3..bajet 1 msia bce blog aku kn.
bab bajet2 ni mmg aku nye skill dary dulu ag..'
humm...msuk ary ny da 4 ary aku xdatang keje..tolak sabtu ahad..so 2 ary aku ponteng mc xdtg keje..demam..
sejak keje ni badan aku mgade2 lemah..
asek demam je..
idung ni pnuh je ngn ehem2..
nympah..
huhu3..tpi sumpah, aku xde la keje keras pun..
banting tulang tengah panas jauh sekali..
tp, mybe aku tpkse gunakan otak aku yg da bkarat, dat y tenaga overdos tlh digunakan..so, demam la...
hehehe

ok!

ekceli ary ny, aku nk cite pasal kawen..yes..kwen..
ye,mmg aku gedix sangat nk kawen..
haha..akak aku yg nk kawen sbrnye..
patotnye.....kan...
bila kite nk kawen ni..patotnye kite da bsedia dary segi mental,fizikal..u knoe..kwngan da kne cukup...
ko bru stat keje..pastu thegeh2 nk kawen..nk cari rumah ag..kereta ag..duit nk kwen ag..
pastu nk tension2...
aku xckp jauh...
aku sindir akak aku sndiri..
huhu3..

bg aku..once ko da dcide ko nk kawen usia muda, mknenye ko kne bersedia mula dari bawah la kan..
mule2 sewa rumah dulu..da stabil sikit, beli la rumah..
kete pulak, gune kete kecik dulu..da ok sikit beli la kete besau2..
tp konnpom nk tunggu stabil tu lame sikit kan..
lek la..ni kan baru pmulaan..step by step..
tpi...nnty,,,nak ade anak lagi,..
rancang la idup 1 persatu ..
kalau rasa xboley jangan la kawen dulu..
hush...

so,kalau aku..nak kawen after aku da kaye..boley x?xpun pasangan aku tu kaye..
hhaha..mate duitan kau..
mmg pun..ellooo,,cakap sikit sape yg xnk idup senang..
orang kate, da kawen..idup mcty bahagia..ade orang sentiasa di sisi..
tp, bg aku kawen adalah tanggungjawab yg berat n beban...=.="
bukan setakat nk huha2, ade org disisi, nk ehem2..
tanggungjwab kan amanah..heee
tp aku still nak kawen..hahah..

k la..ntah pape..ni sebab akk aku la ny...cepat2 la selesai..
mahu tido lena smpay pengsan...

p/s: doakan ye mjlis akak aku bjalan lancar..bulan 6 ni..amin...:)..

No comments:

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™