Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday, January 9, 2011

annoying itu menjengkelkan

salam2...hye readers...:)..cmne u ollz ari ni?sehat??demam??saket ati?...ngee...
aku?sihat saje..baru je balik dari meronggeng bsama akak + her fiance ...
omg!jeyes nye bile kuar ngn pasangan kapel mapel ni..dah aku sorg2..sob sob..
ttbe rindu awak..bile nak balik..?boley kuar sesame..:)..

dah2..toksah ngade aja..!ok...tadi aku pegi plaza angsana..kat jb ni....ngeee~
saja jengjalan...sambil bershoOOping ..tapi tujuan asal sebab nak beli baju tunang akak aku..
siriyes penat..semalam dah la xtido seharian..takut punya pasal..hahah..

ok!tapi tadi, dalam bersuke ria myopping sane sini, aku telah menemui jumpe bende2 yang annOooOying sangattt!!atau dalam bahasa pasar nyer MEnJENGKELKAN...
amek ko!sampai caps lock aku tekan..memang jengkel gile la..saja je nak bagi ruang untuk aku kutuk2, myumpah dalam hati...

1. jengkel gile  bile fesyen kau orang oveR sgt!!
- aku xde la pandai berfesyen, tapi aku reti la juga berbaju...santek2 la jugak baju yang aku pakai..kira kena la ngan aku yang xcantik ni..d point is, aku kt sini, asik2 jumpa kauorang yang pakai baju t-shirt + legging...eh!lantak kitorg la nk pakai baju hape..btOl..aku xkesah sebenarnya...tpi jengkel jugak la bila tengok awak yang xberapa kurus tu pakai legging(suar ketat tuu)...omg!sakit jiwa raga aku...da tu, tambah dosa aku kutuk2...hum...kauorang memang cantik, so pakai la yang lagi cantik ye...sumpah!aku juz pakai legging ngn t-shirt bila aku g men2 air..taman tema air...


2. tandas plaza angsana ni siriyes mnjengkel aty aku..!
-tadi g la men boling..ada la dalam 2 games aku men..2, 2 games aku kalah..pas ni, xmo men boling kat sini dah..=.='..dah abis men tu, niat di hati nak g toilet...ok!kuar2 boling, cari toilet..aku xbape nak familiar plaza angsana ni, so aku cari bpandukan papan tanda @ signboard kt situ...punya la tawaduk aku follow, last2 xade..da sakit ati da...pergi kat belah lain..toilet ade, tapi tutup untuk sementara..k .fine...sabar lagi.turun tingkat bawah.jalan seribu batu,,kat depan toilet.."toilet - construction",,dan2 tu aku mencarut...
xtahan kot..last2 toilet bawah sekali ..dah la kena bayar rm0.20...annoying gile..Queensbaymall, gurney,bJ,komtar...xde pun nak soh byar2 segala..toilet dyorang tu lagi masyuk..nak tido pun xde hal..=.="..


3. ditegur pak cik  yang pendek yang sangat2 menjengkelkan!
- lapar..so decide makan Kfc..sebab agak btahun jugak aku xrase kfc ..then, ramai gile manusia..ok,ari ahad, aku paham..dah tu, tengah dok beratur tu, ttbe seorang pak cik yang dalam 30-40 an kot ( agaknye sebab muke ko nampak tuwe) tegur kitorang dengan kuang ajar kasarnya..
" korang boley beratur x?sebab aku xnampak barisan.."..
waaa...!sabar aja, sabar..
boley pulak kan kau sound direct padahal kau yang salah..
nak beratur lurus macam mana ntah...ingat askar hape?dah ko tgok dari tepi, memang la senget..
agak2 la nak tegur..cakap elok2 boley??
tetibe anak ko yang jakun tu , menjerit2 kat sebelah kitorang ko xmarah pulak..men cak2 tyme orang sibuk beratur ko xmalu pulak..dengan terjerit-jerit macam umah ko..
tau x, nak aje aku sindir2 ko tadi..biar terasa sikit kan..
kalau nak orang respect kita, kita kena la respect orang...


4. Pompuan yang bajet kite nak tekel laki dye..!oh!sOo annOying...
- arr..pompuan ni bukan orang lain pun..isteri pak cik yang atas ni..patut la korang kau wen..sesuai!annoying!!
aku da la bengang ngan laki ko, boleh pulak ko tetibe nak dtg situ, nak jeling2,men mate pulak ngan aku..eh!
aku xusha laki tuwe ko yang xhensem ngan pendek tu ok!
aku jeling sorang pak cik tuwe yang mnjengkelkan..ye, still laki ko..hahah..alaa..kalau laki ko macam fahrin ahmad boleh la ko nak sumo kan aku...ceh!
aku usha jugak anak-anak ko yang #^*^%&..
aku xkesah sebenarnya ,,alaaa..budak2 kan..tpi , sebab perangai kauorang , aku jadi kesah...dem!nak sepak2 je anak ko...hehehe...


hum..tu je la kot..rasa cam banyak je aku jumpe..tapi aku da lupe..sebab nak bebel2 soorang2 dalam hati kan..so,macam da lega..

p/s: aku pun ase aku ni kadang2 menjengkelkan jugak...hehehe...

No comments:

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™