Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Friday, February 4, 2011

Exciden?langgar lari?

hellooo...

dem!tadi kan aku bru jek nk pos kt fb nk g dating..tibe2 xjadik..postpone..ee..ase nak amek selimut , pahtu nak g tido sampay ahad..boley?

hum..aku cuti dari ari kames sampay ahad...tapi xjalan2 ag..nanges ar camni..bnci kt die..

umm..u olz, ari tu aku exciden ag..exciden ke?bole la..
aku telah terlanggar bontot kete orang..

waa..sory, encik,cik,puan,tuan,dato', datin..maaf..
saya xprsan..

macam gini citenyer....

aku nak g keje..tapi aku brtolak dari rumah aku kt pontian tu hah..dalm kol 6.20 gitu..

aku ne amek member aku kt 1 tempt dipanggil jalan jagong kat Bandar baru uda..weyh..aku xtau kot jalan tu..haha..member aku moto ilang..so..ne la tolong..biasalah..aku ni, xley nak tolak pmintaan orang..eceeh..haha..aku nak cakap aku ni baik laa..tu pun xpaham2 ag...

then, aku ni bongok dalam pandai..aku tau bandar bru uda tu kat mane..tapi, aku ley buka Gps dari umah aku..mule2 ok la, bnde tu tunjuk kan aku jalan yg benar..

aleh2..sampay kat mane ntah,aku da terpesong..map tu tunjuk jalan yang da tutup..pusing2..gile kau..aku da lambat kot nk g keje..

last2, aku boley pulak terpergi ke tol perling yang aku bru je kuar dari situ..dem!waahh..hujan da lebat tyme tu..pahtu...nga kalut2 amek dwet dalam purse,tyme tu la aku tlggar kete depan..

waaa..cuak!nk nanges pun ye..dah tu, tnye kt abg tol tu nak pusing blik lalu kt mne..
"sila lalu kt nusa idaman"..k fine..
aku tnmpk kete yg aku lggar tu macam benti tepi jalann..tapi korang agak2 aku wat ape?baik ati g tepi jalan gak?kuar dalam ujan nk mintak maaf ke?no!aku larii...larii laju pakai kereta..sorryy cikk...sye da lmbt..

agpun, ekceli aku tllggr sipi je..xcalar pape kan?kan?kan??maaf yee..

macam da langgar lari je kan??

saya da tlmbt g keje..at last saya lmbt setengah jam..

p/s: kalau tuan punye kete tbace entri ni, maaf ye..cari lah saya..t kite settle...boley gitu?eh!xde yg mustahil ok..

maaf sangat2...saya xkejam..tapi keadaan memaksa...

3 comments:

Anonymous said...

uishhh...sampai hati akak langgar kete amy! waaa..nak repot polis nih... huhuhuhu..

ajashar said...

eh!!laaa..kete amy ke tuh!
soOryyy amy..heee...

uyadirun said...

4 feb..u nggar larie on my birthday r dear..haha..ayu xcdnt dLu pon tem my bezday,smbt bezday kt wad..hahaha

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™