Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, February 12, 2011

+ cinta lepas kawen mungkin lebey bayek..+ :)

salam readers..

kenapa ye, bila da lame xhapted blog, mesti kena bagitau..pahtu, ko mention la blog ko da bsawang bagai..nampak ke?ade ea sawang..ade ke?comel je blog aku ni..hehe..ye la..bak kata aku, bukan ko,..sayangkan blog , tinggal2 kan..boley gitu?heee..

ekceli aku ade je, melilau,melepak depan laptop buka blog..tapi mOod nak menulih tu xde, mOod membaca pulak sibuk je ..so, aku dok la membaca sana sini..kagum ooO tgok ade je idea nak menulih..jeles2..haha..ok!termerepek pulak..hum..ekceli xde yang bez pun yang blaku dalam idup aku lately..
sama je cam gitu...tpi!yang penting, ari aku biasanya lagi baik dari ari sebelum2 nye..:)..

um, esok cadangnye nak g singapore,,tapi aku pun xsure..nak pegy ke xnak..nak ke nak..nak!!aku nak pegi ..tapi xde duit..sponsor boley?LOL..
aku da mule rapat ngan dak2 opis..trutama yang trainee cam aku..syok la..ada kawan jalan2..:)..

dah2..cukup mukadimah..da terpesong dari aku nye tajuk...kadang2 kan..bila single ni, macam sedeyh pulak..korang jeles x tengok pasangan kapel maple dok terhengeh2 jalan sebelah korang tyme shoping kat mall,tergelak riang ketawa bersuka ria tyme makan, bersenda gurau tyme men boling, senyum2 manje tyme tengok wayang..aku tanya kat ko yang single..yang da de awek/pakwe , sila senyap..

aku?jeles bai..rasa macam nak pegi kat telinga dyorang, jerit2 kuat.." HOI,NAK BERCINTA G JAUH2, JELES TAU X?tapi xmampu..kalau nak kena saman buat la ..ye ar..zaman sekarang bukan ley caye..sikit saman..gila kau...

cinta lepas kawen mungkin lebey bayek..ulang ag sekali..macam sedap pulak..cinta lepas kawen mungkin lebey bayek..ye..aku nak sedapkan hati aku sendiri.. jodoh tu ade..cuma tak jumpa je lagi..pe barang kapel maple ni..kawen je terus..hahah..ceh!hati aku tak sedap pun..makin sakit ade..

p/s:dulu, cikgu selalu kate, nak bcinta ,cari kat universiti, lagi terjamin masa depan..tapi sampai2 U je, orang lain da cop da dari tyme sekolah..>.<..

5 comments:

Wewin said...

ajar syg...
sy sda tukar link blog sy..
sila updat ya..
yg ko letak dkt sidebar 2 aq da delete..
ini yg baru..

uyadirun said...

cikgu selalu kate, nak bcinta ,cari kat universiti, lagi terjamin masa depan..tapi sampai2 U je,orang lain da cop da dari tyme sekolah..huhu..ayt nieh cam boLe lyn jer..hehehe

ajashar said...

aYu...hahaha...^^..tau xpee..lYan kan jee...:)

MaErA kZz said...

bw here...btw,nice blog !

Zai Hamzah said...

hohho..sabor je lah~

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™