Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Thursday, November 18, 2010

+ ya aLLah...smBuhkanlah adikku +

salam..
ary ny xde mOod lgsung..
byak eNtry nk wat sbnrnyer..
tp...

adik aku msuk ospital smlm..
yes!kne tahan wad..
adik aku yg siti zaharah tu..19 thun...femeli
dye mmg ade pyakit asma@smput..
mak aku kate kne masuk oksigen..
tp keadaan ok..
tp..kkk aku plak kte, adik aku nmpk truk..
truk sgt..wyar sane sini..oksigen..dada turun naik..
aku tau , mak ak xnk aku risau..
ude, adik yg rpt ngn aku..

aku nk exam esok..
tp..aku xde mood..mood aku ilang..
aku takot, aku risau, aku sedey, aku ilang punca..
aku hnya nk blik..nk berada d sisi adik aku..
aku......aku xkuat..
tolonglah ya allah..
aku da lame xnangis..jgn la bg dugaan sbsar ini..
aku doakn adik aku cpt smbuh..
korg pun doakan k..
doakan same2..
if anythin hppen,,,xtaw la cmne aku nk idup ag..
dOakan ye..plizzz doakan...(T______________T)

p/s: trime ksih pade sesape yg doakan..

6 comments:

*me,nina n beekay* said...

InsyaAllah..Amin.sama2 kita doakan untuk adek kamuu yeaa..xmo sedey2!

ajashar said...

niNa...(T____T)..
sedey..

wewin said...

Byk2 sabar ya hajar...
InsyaAllah semua ok..

ajashar said...

@wewin..
insyaAllah..
thnkz beb..

PuTra SanJo said...

Ye JAr,,Abg doaKAn adek JAR tue cepat Sembuh,,dan JGn byk bergerak pasni,bia kan berehar sehabis boleh,,sama2 kita doakan ea,,amin,,, PEACE<<

ajashar said...

@putra sanjo..
thnkz abg aman..insyallah..sama2 doakan..
mudah2an cpt smbuh..=)

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™