Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, November 15, 2010

++ mari berendam di kolam air pNs ++

slm...yUuuuhhuu..anybody home??oh!homeless..ok..merepek!...hum..smlm aku g ulu leGong..koLam air pNs tuh...kt baLing kedah..
akhirnyeeeee, impian trcapai..hahaha.. org len impian mggunung..aku , impikan g mndy air pns jek..eh!biarlah..byak ag impian laa..ngeee~

hum..pgy2 , we ollz sEsat ok!.=.="..da la uJan lebat..pahtu , kerta yg we ollz sewa..ok!yg Zai sewa..lamPu dye xterang..weyh...xnMpk lah..g memalm bute...setelah brsusah payah mengharungi duri ranjau , ombak laut dan badai, dalam kol 12.30 akhirnye, sampay...(^__________^)...

tabik kt Zul la..wlupun aku ley drive tp dye tetap nk drive soRg2 gak..n dye driver yg bgus macam aku...
wlupun aku tkumat kamit bce segala doa yg ada..huahuahau..

baik..sesampy jek..Ya allh.. ramay lew pulak segala manusia yg ade..llaky hot yg aku usha, llky yg cam budak2, pompuan sexy, pompuan melyu terakhir mcm aku lagy ,golongan kank2 riang ribena, seangkat kaum kerabat dan pemeli2..arr..mmg ramay la wa ckp lu...

 pic dary google
 
we oll dok usha2 port yg bayyekk punye..sambey ushar mmt hot yg xbbaju,..MySpace waahh..!hahahah... then,jumpe!siap2 ltk brg, dgn rakusnya sopannye, trus terjah ke kolam air pns tu..
mule2 letak kaki dlm kolam tu..huh!mau xpnas..lame2 byase beb!siap renang2 ag...elleyy..xde la pns sgt..( mood blagak d stu)..kah2.. MySpace
kol 3 tpt!we ollz berangkt blik..sng cite mmg bez la..sampay2 Usm jek dlm kol 5..Ya allh..pnt yg amat..dlm kete tuh, aku xtido..sbb zuL drive ..sOoo,yg len dok sdap mnidorkn diri, aku xsmpy aty nk tido..
eceeh!!padahal aku takot zul pun ttido same..kah2..dpt bygkn ap yg blaku if driver pun tido??

smpy bilik....terus tido?nOpe!weee..pemeli aku kn nk dtg..bce ny..pemeli aku nk dtg penang..
make, sesungguhnyer aku pun sambong mngemas brg2 aku yg banyak tuh!giler ar...xsiap kmas lagy aku...........ttido!hahaha..kol 11 mak aku kol..dah smpay!!(T______T)

p/s: ngntok ar....pgy sok hapted pe yg blaku pahtu..
p/s2:pic xde pde sye..ade t sye upload..


© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™