Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, November 23, 2010

+ pejam celik pejam celik mase cpt saje blalu...klu celik jek, mase bhenty x?!!

salam...ary ny xde mase nk greeting overdOs ok..malaih..
jap ag nk exam..audit..eh! no!adVanceD audit..ade prkataan advanCed d situ ye...
doakan aku tau2..

tdy...nina dtg bilik..nk amek kuncy nk simpan brg..
aku tido lagy..ngntokz kOt..sbb bruuuu sgt tidO..
sedar2 tnye kol bpe..Nina dgn Yakin dan teguhnya mnjawab..2.15 p.m..

aku cam ..."WHAT!!!!".. MySpacearr..tkejOt la...adakah kejadian ary tu telah berulang kembali?kejadian ini ye kawan2...
oh tidak..pleazaee..nO no n nO!!trauma tau!rupenye bru kol 9..eEe..nina slh dgar sOalan..mency i!

ok!bru mukadimah..hahah..aku tringat tyme blaja syariah dlu..sekolah menengah..ustaz aku punye intro nk blaja tu , sampay abez kelas..last2 x blaja pun ary tu..haahhaha..
srOnok la mase mude2 dlu..eh!skrg aku da tuwe ke?ceit..skrg da mtg sikit..sikit aje..aish..bile aku nk matang nyh!!bengang jugak kekadang..kdg2, mcm dak tecik..mane bOley..cmne nk tawen nnty..:P..

ok..back to schOol...sila jgn melalut aja!!aku sbnrnye nk cite psal mase yg blalu begitu pantas..aisseh..pasan x?pasan x?huh!tyme kite nk blaja kt kuliah..2 jam pun, mcm huh lambtnyer!!!tersenguk2...menguap 18 juta kaly,, MySpace


tp , tyme nk stdy final..stat kol 9 malam..blom kol 11 pun..dlm kol 10 lebey nk nyumpah2...asal cpt sgt!!
xpon..arggghhh..da kol 10 lebey..pastuh nanges...atau pasrah..xmo stdy dah..ngeee~ok...aku bukan cmny ok!aku mmg stdy last minit...
tp aku akn stdy hingga ke minit2 terakhir.. MySpace ahh..janjy stdy..btOl x?eh!aku bukan nk cite pasal ny..!

humm..nk crite pasal pmergian aku..atau ketiadaan aku selame 1 semester..
bersame rakan2 ..n stdy bsame2...oh!sangat sadis..mency..!
tp aku ngade gak..da tau tu, p mOhon prac dkat johor pasai apa?kan da dpt sane!!ok!bukan aku sgaje..alasan..
tp, my mum yg trlalu merindui anaknye ny sOh mohon sane..biasalah..anak yg pling bez,rajin,comel..eh!trpuji plak..lupekan..


tggal 3 ary saja..mknenyer..tggal 3 ary untuk aku stdy, exam xabeh ag,,
nk kemas bilik yg xmacam bilik ny..nk cary brg pun da mcm treasure hunt..,
nk ngade2,enjoy2 ngn sume org.., nk sedey2, nk amek gambar byak2..hurm..mcm2 la..
sO, nk tnye....pejam celik pejam celik mase cpt sje blalu...klu celik jek, mase bhenty x??!!...
jujur!aku sgt2 myayangi semua org d usm ny.. MySpace
trmasuk awak..ye awk yg sedng bace ny...humm..sediy wOo..
pas ny susah nk jumpe..majority mmber aku tahun akhir..
sO,bile aku kmbaly nanty...kamOo sume xada dah..eh!amek la master..amek la..t grad same2..

p/s: oh!sebut pasal grad ny..aiyOo..x macam ramay plak aku kne sediakan adiah kan..choki2 sOrg 1 boley?ngeee~


2 comments:

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™