Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Thursday, October 21, 2010

+ keluarga sye, my pemeli, wo de jiaren +

mlm yg sunyi nyi nyi...pak mat jual roti ti ti..heheh3..tringt zaman knk2 men bnde alah ni...bez kn...ape?korg xpnah men?dasar org hutan~ ( mood: blagak)..mlm ni mmg sunyi gile la..slalu aku de gak dgar bunyi kereta..bunyi bising..bunyi macm2 lah!.tp...mlm ni senyap,sunyi.. eh!ttbe seram plak..:P..
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

okeyh..aku sbnarnye xde idea nk tulis mlm nyh..ag pulak ,esok aku d oral bahse ciNe..xwat pape ag nyh..apal pun tak ag..tp mOod ni!ngade!nk jugak update blog aku yg cumil nY..ok..slhkn mOod!hehe3..sOOooo... boley x citew pasal kluarga sye..boley kan..Boley la...plEezee..ok!hhehe:)

Ok!this is my mum + dad..ngeee~ i love them Sooo much! hehe..yerla!spe yg xsyg mak aYah ..aYah aku mmg sempoi..sJn mjar Abd rahman ..Polis ok!grg d tempat keje..pYayang D rumah...sportiNg abez..sYg anak2..(kdg2 terOver tau!)..my mum!Asimah..manje cam aku..eh!aku la cam mk aku..sporting gax..(prangai aku kn...mcm mak aku)...

yg tembam ni akk aku..heheh2..sory lOng..siti Naquiah Nurashikin..nme pjg..anak sulOng beb..name nenek2 aku bg ni..22 tahun bru..tp dah tuNang..gatal!(jeles..hehhe3) ..nurse kt osPital pkr puteri,jOhor..anak manje ayah,suke n kuat nanges.. kdg2 pnas baran..tp beb..pasal adik2 dye,lautan api sggup di redah..

yg nO 2..ak lah!spe lagy..nk stOory gax ke?ok2..cite ni..siti hajar..21 tahun..insyaalh,akn memegang ijazah sarjana muda perakaunan..lulusan usm,2012..perangai? seorg pemalas,mgade,manje,bengap,prsan cOmel,xmatang langsung ,sengal, gile tp baik aty dan suke senyum ..huahuahau..pasal jln mmg nO 1..(same cam mak aku)


ude..Siti Zaharah..yg sblh kiri u ollz..umo,19 thun..plajar thun 1 ukm.. keras kepale..tp sekple ngn aku..kdg2 manje ngn aku..yeke?teman bgadoh sjak kecik.. takot nk bdikari,comel..hehe3..( tp suke nanges tyme tpon mak,ayah..maNje!..:P)

ni plak..anak yg ke4..abdul aziz..pggilan manje-abang..mmg sgt2 rajin..sgt patuh ngn mak aku beb..lau dye ade kt umah..ayat wajib..(ye mak,ok)..hehe3..plajar STAR,ting 4(16 thun)..suke bsukan.. sume sukan dye masuk..(ikot jjak ayah kitorg)

ok!next..siti aminah-minah..form 1..13 thun ..sek dato pggawa brt,pontian,johor..ganas aka brutal..kdg2 degil..prangai ala2 kakak aku yg sulung..paling rajin bab mngemas bilik..kreatif..

ke6..Siti khadijah-tijah..perSaan cantik..tp mmg cntik pun..(digilai ramay llaki)..pnah tye kt aku,xtaw nk pilih mne 1..huahua....baru 12 tahun ok! um,,suke btOl tiru aku..sume bnde!huh!tp..sangat panday dlm bahase inggeris..sgt perfect..
ke7..abdul rahim..aim..11 tahun..plik..suke dipuji..haha..kLu nk soh buat kje..puji abes2 , konpom beres..ksg2 suke myendiri..suke men PS2..

ke8..Comel!heheh..siti aisyah aka eca..7 thun..manje ngn aku..Yerla..pas spm..aku yg jage dye..kt umah,bising..tp kt sekolh..senyap jek..suke melawa...(*abes brg2 aku..*) ..


ke9..abdul hakim..akim..5 tahun..petah bcakap..sgt nakal..hebat dlm men games..suke main2..cm org gile... syg adik dye sgt..n suke amek gambar..mcm2 gaye dye posing..xcaye??


banyak ag..tp mls nk upload...

yeaaahh.. akhirnye smpay yg last..ngantok da nyh..ke10..hope anak bongsu..hehe3..abdul muiz..mate besar..suke nanges..hehe..(bayi kot)..9 bulan dah..xtaw prangai cmne..tggu da bsar sikit ea..tp suke bgmbar gak..^^




p/s: byak gik nk cite..p ngntok ar..nk tido..papay..


Image and video hosting by TinyPic

3 comments:

Anonymous said...

pergh..byak adik bradik ko..

Anonymous said...

asal adik kamoo comeell dr kamoo..hehheehe..:)

ajashar said...

anOnymOus 1..hahahha..mesTylah...

anOnYmous 2..ngOkz..kjadiaN allah..nk wat cMner...heheh..xD

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™