Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, August 17, 2011

Day 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself

Day 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself...




tadaaaa...ni la gambar aku yg d latest la..nmpk sun burn kan?=.="...boley plak s'hari bfore brtunang aku pegi berfoye2 kat resort, berpanas terik, berswimming demi family day RJC....-.-"....


15 interesting facts about yourself..?baek la..aku ase aku penah post jugak bende alah cenggini..25 fakta pasal aku..maka , sesungguhnya, aku kene bagitau bende alah len ..hahah..


1. saya baru sahaja bertunang dengan jejaka pilihan sendiry..hihi..*malu pulak* ..24 julai 2011..di rumah sendiri..syOokk!


2. saya seorang yang sangat takut pada kucing..haha..ade sebabnye wey...dulu , saya sangat penyayang pada kucing..tapi pernah di cakar.. terus takut kucing..jaat tau kucing tu wat saya trauma!


3. saya sangat  takut @ xpandai melintas jalan raya..=.="...kadang2 dengan selamba je pimpin tangan orang len..haha..=.="..


4. saya seorang yang penyayang..ngee..boley puji diri sendiry? oke, da buat pun..


5. saya seorang yang suka puji diri sendiry..baru je buat kat fakta no 4..hee..kann....hahah..MySpace


6. perangai gedix saya masih tak hilang2, walaupun sudah menjadi tunangan orang..aiYooo...!:P


7. saya akan sambung pembelajaran saya semula di usm setahun lagi dalam bidang perakaunan..* malasnyer...*...MySpace


8. setelah 22 tahun idup, baru saya perasan, saya ni cepat sangat terpengaruh ...=.="...


9. sore saya sangat lunak dan manja..haha..puji diri sendiri lagi.*malu*
MySpace




10. saya seorang yang sangat suke senyum...:)..


11. saya agak mengambil masa untuk adapt dengan persekitaran baru..tapi bila dah adapt, kadang lupa diri..hahah..:D


12. rupenyer, setelah di amati, idung saya macam senget sebelah..kah2..


13. saya baru tau cheese cake adalah cake yang sangat sedap..haha..


14. oh!saya sangat obses dengan cerita korea + jepun...:)


15. saya suka makan chupa cup...( betul x ejaan gule2 ni)..haha..


oke, settle..banyak ag nak bagitau..tapi t over pulak...hahaha..see you...daaaa...


p/s: saya sangat meminati zizan..ngauwww!..

No comments:

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™