Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Thursday, August 18, 2011

Day 02- The meaning behind your Blog name

Day 02- The meaning behind your Blog name..


oke..da hari yang kedua..semangat nak mamp aku ari ni update blog..gitu la..malas nak cakap banyak..da terserlah kerajinan aku dah...aduh...


the meaning behind my blog name?


ape name blog aku...?  *AJA SHAR..*nampak tak?nampak tak..yang kat atas tu ..yang celik tu lau tak nampak, tak tahu la aku..


oke..ekceli..AJA ---> merujuk kepada nama aku yang amat ringkas dan padat iaitu siti hAJAr...nampak tak?tak nampak?memang rabun la kau..siti hAJAr..hah..konpom besau je mata ko tengok kan...singkatan nama aku la..tak kan blog aku nak guna nama sepah pulak..zizan jauh sekali.atau al- matulsaadiah , seseuci cinta lestari ke hape ke...so, nama aku yang paling sswai..


SHAR tu plak ----> merujuk kepada ( macam ayat kamus der ) singkatan atau gabungan nama aku dan jeng3x , dengan ayah aku daa..semua manusia di muka bumi ini ingat aku gabung ngan bf aku,,oh please...macam sekolah rendah darjah empat oke...


S --> Siti
H--> Hajar
A--> Abd.
R--> Rahman


oke..tamat la korangnyer persoalan yang bermain di minda  iaitu apakah makna disebalik nama blog ni..sekian...


p/s: :)

No comments:

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™