Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, August 23, 2011

Day 04- A habit that you wish you didn’t have

salam readers...:)...

oke!aku kena hapted dgn lajunyee...sebb ade manusia kate aku xberdisiplin..*tercabar..
laptot xhade..=.="..ini bukan cobaan, ini betul2 alasan munasabah..:D..

Day 04- A habit that you wish you didn’t have....

alaaa...rahsia ar..mane boley bagitau...
the end..





boley aku updated gitu?oke, mencarut sudaa..bayeekk..

aku xtau la habit yg aku ade..hahah..um..ekceli aku sangat suka bangun malam dan makan,melantak,mencekik,memuntahkedarah..sume meme yang sewaktu dengan makan..

habit ini telah aku lalui,atau pelajari atau mengalaminye since tadika..
asal bangun memalam je , ke dapur la jawab nye..konpom makan pape yang ade..
*pernah kakak aku ingat aku ni hantu jerang****..

nampak aku maken bulat?oke sebab habit ni...
boley x , saya mahu berubah...
#hangat2 tahi lembu.

sekian...

No comments:

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™