Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, December 12, 2012

alhamdullillah

Salam 1 malaysia
 
sejak da bekerjaya , blog ni maken di abaikan .. bizi kah ..op coz la. hello.. wanita bekerjaya..hehe. aku membayangkan kalau la aku da berumah tangga , blog ni memang terus terjatuh ke , ape benda aku merepek entah.. bla bla bla..

sebenarnya kan, aku bosan , tapi aku suka. camna tu? aku sekarang ni kerja kat sebuah company, pasaraya la, kan johor ni.. lebih kurang macam giant, tesco.. cuma pasaraya ni tempatan sahaja , dan hanya terdapat di johor sahaja.. so , apa yang aku nak cakap ni ek? oh ... so , macam , gaji aku agak rendah? tak jugak, cukup ekceli untuk keperluan aku..

cuma. since aku nak berumah tangga , 5 bulan lagi , so , sekarang ni , aku macam dah terpikir untuk cari kerja lain yang imbuhan nya lagi besar.. tapi , takut pulak , bila gaji yang lebih besar tanggungjawab , bebanan, amanah pun lagi besar..

um , entah la eak! aiyakk. sekarang ni pun, kerja aku xberapa susah .. pastuh, rakan seperjuangan sangat happening dan seronok.. cuma .. ade la head atas yang ehem2 kan..biasa la .. mesti la ade yang tak bestnya.. sebab tu risau bila nak carik kerja lain, jap lagi member baru pulak , tak best..

bersyukur aja la kan.. ramai lagi yang tak ade kerja , insyaallah , nak membina masjid , ade rezeki yang Allah akan beri.. saya percaya itu..
 
p/s ada sesiapa tak nak sponsor untuk saya kahwin..hihikz:)
 
 
 
Photobucket

2 comments:

eZmALiZa said...

kata orang besar periuk, besar keraknya. betul la tu..bile kite dah bergaji besar, nanti byk la bende nak dibelinya. hehehe... :D

ajashar said...

@esmaliza

waaa..betul2x..
maken besar gaji, maken banyak benda nak dibeli..

da macam hipotesis dah..:)..

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™