Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, November 29, 2011

kisah rama -rama


semalam ada, hari ini ada lagi..takut dan seram..oh! aku tengah bercakap pasal rama - rama hitam..

oh..lupa!salam..:)..

semalam aku sangat rajin..maka aku basuh baju dengan bersungguh-sungguh..tapi, niat aku nak sidai baju terbantut sebab aku diserang dikejar oleh makhluk hitam iaitu rama-rama..

takut kot!!aku lari menjerit masuk bilik..*malu..
da macam jumpe serigala..

pastu, part yang best, rumet aku, mas pun same sepesen macam aku..lari menjerit nak masuk bilik..
warargghh..dikejar rama- rama hitam..

you knoe, menurut cakap orang tua - tua dahulu kala, once rama- rama itam datang, maknenya ada orang jauh nak datang..

ekceli aku tak tanya pun pada orang tua- tua , aku tanya En google..

oke..:)..
ekceli : mak + ayah aku nak datang penang..

ekceli mood aku nga gembira ..babai..

p/s: saja nak sedapkan ati..malam ni exam lagi..goodluck tok saya

No comments:

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™