Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, December 15, 2010

eNtry khas jugak! PnjeLasan seLanjutnYer..

hye eberYone...korg2!ade dgar gOssiP hangt x!!erk!..siLa bce entry ny...siLa bace.....
aku sbNrnye malas gile nk kecoh2 ni...citer pade pihak ttntu jek..
aleh2..dat gurl cite pulak kt sume org..oklah..salah aku xpesan kt dye.." qa!!jgn gtaw sesape ek!! "

memandangkn bnde ny kOnonnye da jadik kecOh sgt..kecoh ke??xkesah lew..yg pnting..melibatkan abg aku yg telah dipersalahkan ..(wlupun aku rse memain jek sume ny..kan3x)..
ok! begini cite nyer...

aku da janjy ngn abg aku. (kOrg tau kn abg aku sape..hahahah...sengal)..ok!cOntinue..nk g umah dye..
actually, pLan asal 15 hb..excited bagai nk gile nyh..
tpppp.....alasan utama yg mnyebabkan aku telah meng-awalkan tarikh asal..iaitu, 9 dis..seary awal sblum g kem..
my mum xbagy pegy..cOz........aku sorg2 beb..xtaw jalan plak tuh..
aku nk pegy jugak..nk jugak..( smbey lompat2).._ disini aku ingin mmberitahu..tiada pksaan darypade sesiape pun..btOl nyh..xde sape ckp, aja !klu u xpgy, i nanges..xde2..itu sume khayalan..ngee~

then..aku kuar senyap2..bwa drift ok!sape knl aku ,,tau la aku bwa laju cmne..*melainkan klu aku bwa kete mOon..b'aty2 d jln raye..ttbe,eh!xkay tali pinggang...eh!xmsj dyorg ag..nga tkial2 nk psg seatbell, ngn smbey tgn knn ngn pgg fon, dgn niat nk msj..aku xingt lah!yg pnting aku dah kt sepital.. MySpace
ok!tu je citenyer..
aku ok!sgt ok!tersangat2 ok! MySpacejgn risau ye sume..(ecEeh..ade ke yg risau)..hehehe...

p/s: jgn la slhkn sesape ye..ini namenyer takdir...=)..
p/s/s:mOral of d stOry....dGar ckp mak..^^



2 comments:

Anonymous said...

ok. satu penjelasan jugak...

Izyanti said...

Eyh..? Excident kah...?

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™