Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, July 31, 2010

akU...~

              

Sang Mantan

dulu aku kau puja
dulu aku kau sayang
dulu aku sang juara
yang selalu engkau cinta
kini roda telah berputar

kini aku kau hina
kini aku kau buang
jauh dari hidupmu
kini aku sengsara
roda memang telah berputar
mana janji manismu
mencintaiku sampai mati
kini engkau pun pergi
saat ku terpuruk sendiri

akulah sang mantan
akulah sang mantan
sakit teriris sepi
ketika cinta telah pergi
akulah sang mantan
akulah sang mantan
mana janji manismu
setia sampai aku mati
kini engkau pun pergi
saat ku jatuh dan sendiri
mana janji manismu
mencintaiku sampai mati
kini engkau pun pergi
saat ku terpuruk sendiri

akulah sang mantan
akulah sang mantan
akulah sang mantan
akulah sang mantan

mana janji-janjimu
    

kDg2 , biLa  rase suNyi, jUjur sYe mesTi teringtkn awak..bUkan sye yg minta..tP aty bLom puLih spnuhnyer..mUngkiN..ntah lar..sBnrnYe smPay skrg xtaw sPe yg slh antare kIter..kamOo atau sYe..kPde iNsan yG bname Hu***, aKu xkn maaFkn Ko sMpay biLew2 ..bKn aku ikot emOsi tP aku taw aPe yg bLku sbNrnyer..UMt,ramaY kwn aku la...N kpd awk,sYe taw awk xkn bLog ny..tP syE harp awk akan mYesal, 1 ary nntY..~




      Image and video hosting by TinyPic

No comments:

© Aja Shar | Templates by: Nurulchumel Design | All Rights Reserved™